יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "ההתחייבות של גנץ חסרות ביסוס"

אסתי פלד No Comments on יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "ההתחייבות של גנץ חסרות ביסוס"

יו"ר ש"ס אריה דרעי בסיכום שנה אצל אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ממשלת מעבר לא מאריכה לרמטכ"ל, זה עוד חודשיים שלושה שלא ימונה. זה עבר את כל הגבולות, הם התרגלו שהם יכולים לעשות הכל" | "שמעת את שרת התחבורה? אין פקקים, אין תאונות דרכים. יש רק תחב"צ בשבת"

צילום: Marc Israel Sellem
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'סיכום שנה' עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ממשלת מעבר לא מאריכה לרמטכ"ל, זה עוד חודשיים שלושה שלא ימונה. זה עבר את כל הגבולות, הם התרגלו שהם יכולים לעשות הכל". דרעי התייחס להתבטאות ח"כ רן בן ברק: "צריך לראות שלא כל החכמה נמצאת במקום אחד. הייתי שם במלחמת המפרץ בגיל 30 וראיתי שם הרבה אגו והרבה שיקולים"

"הייתי השבוע בכ-20 כנסים, אפילו 50. בבחירות האחרונות ש"ס עצמה הפסידה 50 אלף קולות, הגוש הפסיד כ20 אלף קול. רק אם נחזיר אותם ננצח. ואני לא מדבר על השמאל שמפולג. משרד הדתות קיבלו הוראה לפטר את משגיחי הכשרות, למרות שאין להם לא מנכ"ל ולא שר. שירותי הדת בכל הארץ נפגעו פיטרו כמעט את כל ראשי המועצות הטובים ביותר. הסתייענו בסיעות הערביות שעזרו לנו בזה, וברוך ה' מנענו את חוקי הגיור ועוד"

עוד אמר יו"ר ש"ס דרעי: "שמעת את שרת התחבורה? אין פקקים, אין תאונות דרכים. יש רק תחב"צ בשבת. כרטיסי המזון עברו כמה בג"צים בתקופת הקורונה. הקמנו אופרציה גדולה לחלוקת לפקידים בלי בירוקרטיה. היינו יכולים למלא להם את זה לחגים ולפסח שעבר. בארה"ב יכולים, למה אנחנו לא. קיבלתי את כל האישורים הנדרשים".

לגבי קואליציה אמר דרעי: "אני מכיר את בני גנץ לאורך השנים האחרונות, מעריך אותו ואין לי מילה רעה עליו.אבל במקומו הייתי מפטר את מנהל הקמפיין שלו, איך נשב עם ליברמן? לפיד יסכים לעקרונות היסוד של הממשלה? זה לא הגיוני כשהם מחרימים את נתניהו. זה הזוי ולא רציני. מספיק כבר לפני שנה וחצי חתמו עם בנט, גם גדעון סער ואלקין התחייבו. ההתחייבויות של גנץ חסרות ביסוס"

"מקווה שהסיפור עם שקד והבית היהודי ייפתר, ואנשי הבית היהודי יבינו שהם מובילים את הימין להפסד. אנחנו מתרוצצים בכל הארץ, פוגשים את כל רבני הקהילות – לא חראם על העבודה? מקווה שהם יפרשו כשיראו עוד כמה סקרים"



0 תגובות